Bestil en kunde-analyse hos Beecon og forstå hvorfor kunderne vælger jer
Forstå jeres kunder og deres købsadfærd
Gennem vores mange strategiprocesser og kundeprojekter har vi set, at indsigt i kundernes behov, og systematisk feedback fra dem er afgørende for at drive en sund forretning og skabe bæredygtig vækst.
En kundeanalyse giver dig et klart billede af, hvordan dine kunder oplever samarbejdet - og hvor du kan sætte ind for at styrke relationen, fastholde kunderne og skabe nye muligheder.
-
Et tydeligt overblik over kundernes tilfredshed og loyalitet
Identificering af styrker og forbedringsområder
Konkrete anbefalinger til handling – lavpraktiske og direkte til at implementere
Et fundament for strategiske beslutninger og prioriteringer
-
Behovet for en dybere indsigt i, hvordan kunderne oplever din virksomhed, er ofte udgangspunktet. En kundetilfredshedsundersøgelse er særlig relevant, når:
Du har brug for klarhed over, hvorfor kunder vælger jer til – eller fra
Du vil måle, dokumentere og styrke din kundetilfredshed
Du ønsker at give ledelse og medarbejdere et fælles billede af kundernes oplevelse, som kan omsættes til handling
-
Kundeanalyser er oplagte for virksomheder, der vil:
forstå hvad der driver kundernes loyalitet
omsætte kundefeedback til nye tiltag internt og eksternt overfor kunden
sikre, at kundeoplevelsen leverer det værdiløfte vi sigter mod
Identificere nye muligheder for vækst hos eksisterende kunder
Beecon specialiserer sig i at levere handlingsorienteret indsigt frem for blot tal og grafer.
| Basis Fra 24.999 kr. eks. moms | Kombi Fra 44.999 kr. eks. moms | Stor kombipakke Fra 59.999 kr. eks. moms | |
|---|---|---|---|
| Online opstartsmøde - afstemme spørgeskema og interviewspørgsmål | |||
| Online spørgeskema m. mulighed for tilpasning på tre spørgsmål | |||
| Kvantitativ analyse af spørgeskema m. overskuelige grafer | |||
| Kvalitativ analyse af kundernes kommentarer i spørgeskema | |||
| Afholdelse af fem kundeinterviews | |||
| Kvalitativ analyse af kundeinterviews | |||
| Samlet rapport med styrker og udfordringer | |||
| Gennemgang af rapport med ledelsen (2 timer online) | Kan tilkøbes | ||
| Workshop med ledere og/eller medarbejdere (1/2 dag) | |||
| Prioriteringsværktøj: Hvad er vigtigst at handle på først? + anbefalinger | Kan tilkøbes | ||
| Opfølgende møde efter 2 mdr. for at hjælpe fremdriften fortsat på vej (1 time online) |
Alle pakker indeholder det vigtigste for at forstå og handle på jeres kunders adfærd og engagement - forskellen ligger i, hvor meget vi hjælper jer med at omsætte indsigterne til nye tiltag og bedre kundeoplevelser.
Ingen forpligtelser. Vi vender retur til dig indenfor 24 timer.