Bestil en kunde-analyse hos Beecon og forstå hvorfor kunderne vælger jer

Forstå jeres kunder og deres købsadfærd

Gennem vores mange strategiprocesser og kundeprojekter har vi set, at indsigt i kundernes behov, og systematisk feedback fra dem er afgørende for at drive en sund forretning og skabe bæredygtig vækst.

En kundeanalyse giver dig et klart billede af, hvordan dine kunder oplever samarbejdet - og hvor du kan sætte ind for at styrke relationen, fastholde kunderne og skabe nye muligheder.

    • Et tydeligt overblik over kundernes tilfredshed og loyalitet

    • Identificering af styrker og forbedringsområder

    • Konkrete anbefalinger til handling – lavpraktiske og direkte til at implementere

    • Et fundament for strategiske beslutninger og prioriteringer

  • Behovet for en dybere indsigt i, hvordan kunderne oplever din virksomhed, er ofte udgangspunktet. En kundetilfredshedsundersøgelse er særlig relevant, når:

    • Du har brug for klarhed over, hvorfor kunder vælger jer til – eller fra

    • Du vil måle, dokumentere og styrke din kundetilfredshed

    • Du ønsker at give ledelse og medarbejdere et fælles billede af kundernes oplevelse, som kan omsættes til handling

  • Kundeanalyser er oplagte for virksomheder, der vil:

    • forstå hvad der driver kundernes loyalitet

    • omsætte kundefeedback til nye tiltag internt og eksternt overfor kunden

    • sikre, at kundeoplevelsen leverer det værdiløfte vi sigter mod

    • Identificere nye muligheder for vækst hos eksisterende kunder


Beecon specialiserer sig i at levere handlingsorienteret indsigt frem for blot tal og grafer.


Basis Fra 24.999 kr. eks. moms Kombi Fra 44.999 kr. eks. moms Stor kombipakke Fra 59.999 kr. eks. moms
Online opstartsmøde - afstemme spørgeskema og interviewspørgsmål
Online spørgeskema m. mulighed for tilpasning på tre spørgsmål
Kvantitativ analyse af spørgeskema m. overskuelige grafer
Kvalitativ analyse af kundernes kommentarer i spørgeskema
Afholdelse af fem kundeinterviews
Kvalitativ analyse af kundeinterviews
Samlet rapport med styrker og udfordringer
Gennemgang af rapport med ledelsen (2 timer online)Kan tilkøbes
Workshop med ledere og/eller medarbejdere (1/2 dag)
Prioriteringsværktøj: Hvad er vigtigst at handle på først? + anbefalinger Kan tilkøbes
Opfølgende møde efter 2 mdr. for at hjælpe fremdriften fortsat på vej (1 time online)

Alle pakker indeholder det vigtigste for at forstå og handle på jeres kunders adfærd og engagement - forskellen ligger i, hvor meget vi hjælper jer med at omsætte indsigterne til nye tiltag og bedre kundeoplevelser.

Ingen forpligtelser. Vi vender retur til dig indenfor 24 timer.