Gratis markedsføring betaler sig

Det lyder for godt til at være sandt, men den er god nok. Det er muligt at lave god markedsføring, uden at bruge tusindvis af kroner på reklamer. For selvom det er effektivt, er det ofte dyrt. I stedet har du som ejerleder, mulighed for at ramme de danske medieplatforme med god PR. Vi har skabt et gratis seminar, der lærer dig, hvordan du bliver synlig på de danske medieplatforme. Og det gælder uanset om du har 10 ansatte eller 100.


Hvem er det for?

Seminaret er for dig som er ejerleder og særligt relevant hvis du kan genkende nogle af følgende overvejelser

  • Du ved, at synlighed er vigtigt – men har hverken budget eller tid til store kampagner

  • Du er nysgerrig på, hvordan PR og medier fungerer, men har ikke arbejdet struktureret med det før

  • Du vil gerne lære at skabe omtale og interesse omkring din virksomhed – uden at købe dig til det

  • Du savner konkrete værktøjer til at fortælle din virksomheds historie mere skarpt og relevant

Agenda

8.30 Ankomst, kaffe og let morgenmad

  • Velkomst, rammesætning og præsentation af dagens deltagere

  • En introduktion til digital PR og forståelse af mediernes til- og fravalg

  • Redskaber til, hvordan du opnår online eksponering uden køb af annoncer

  • Eksempler på, hvordan du skriver en god pressemeddelelse

  • Konkrete værktøjer til en effektiv mediestrategi

  • Netværksmøde med andre ejerledere, der har lignende interesser

13.30 Tak for i dag

Tilmelding

Gratis markedsføring betaler sig

Bare ring til os

24 66 31 11 så klarer vi spørgsmål og tilmelding

Vælg tid

14. aug. 8.30-13.30 Tilmeld

2. okt. 8.30-13.30 Tilmeld

Øvrige datoer Interesseliste

Sted

Beecon, Dybensgade 19, 1071 København

Pris (eks. moms)

Beecon kunder 700 kr.

Ikke-kunde 1.250 kr.

Årsaftale 3.000 kr. (ubegrænset antal)


Hvad siger tidligere deltagere?

At sætte fokus på PR og markedsføring som tilfældet var ved dette seminar, kan have stor betydning for min virksomhed, og mon ikke også der var andre ejerledere der tog noget brugbart med hjem fra seminaret.

- Ejerleder

“Super spændende seminar, der satte nogle gode tanker igang”

- Ejerleder


Kort om dagens værter og specialister

Camilia Soltani Østergaard

Camilia er medie - og strategikonsulent i Beecon. Hendes speciale er strategisk kommunikation og PR, der bygger på sin fortid med nogle af de største mastodonter i mediebranchen. Børsen, Ekstra Bladet, DR og Viaplay er nogle af hendes forhenværende kunder og arbejdsgivere. Hun har både arbejdet som journalist og med branded content for små og store virksomheder.  

I dette seminar vil Camilia bringe sin viden og erfaringer indenfor mediestrategi på spil og give konkrete værktøjer til mere mediesynlighed for SMV'er.  

10 + års erfaring i mediebranchen 

Uddannet journalist med speciale i performance design (formidling og kreative udviklingsprocesser)

Mere om Camilia på LinkedIn


Tilmelding

Bemærk: Grundet begrænsede pladser, tillader vi os fuld opkrævning af seminarets pris ved afmelding senere end 7 dage før afholdelse. For gratis seminarer gælder ligeledes et no-show gebyr på 995,- eks. moms for afmeldinger af senere end 7 dage før afholdelse.

Forrige
Forrige

Fra strategi til handling – få mere ud af din strategi

Næste
Næste

Sådan leder du forandringer og flytter adfærd i virksomheden