Gratis markedsføring betaler sig
Det lyder for godt til at være sandt, men den er god nok. Det er muligt at lave god markedsføring, uden at bruge tusindvis af kroner på reklamer. For selvom det er effektivt, er det ofte dyrt. I stedet har du som ejerleder, mulighed for at ramme de danske medieplatforme med god PR. Vi har skabt et gratis seminar, der lærer dig, hvordan du bliver synlig på de danske medieplatforme. Og det gælder uanset om du har 10 ansatte eller 100.
Hvem er det for?
Seminaret er for dig som er ejerleder og særligt relevant hvis du kan genkende nogle af følgende overvejelser
Du ved, at synlighed er vigtigt – men har hverken budget eller tid til store kampagner
Du er nysgerrig på, hvordan PR og medier fungerer, men har ikke arbejdet struktureret med det før
Du vil gerne lære at skabe omtale og interesse omkring din virksomhed – uden at købe dig til det
Du savner konkrete værktøjer til at fortælle din virksomheds historie mere skarpt og relevant
Agenda
8.30 Ankomst, kaffe og let morgenmad
Velkomst, rammesætning og præsentation af dagens deltagere
En introduktion til digital PR og forståelse af mediernes til- og fravalg
Redskaber til, hvordan du opnår online eksponering uden køb af annoncer
Eksempler på, hvordan du skriver en god pressemeddelelse
Konkrete værktøjer til en effektiv mediestrategi
Netværksmøde med andre ejerledere, der har lignende interesser
13.30 Tak for i dag
Tilmelding
Gratis markedsføring betaler sig
Bare ring til os
24 66 31 11 så klarer vi spørgsmål og tilmelding
Vælg tid
14. aug. 8.30-13.30 Tilmeld
2. okt. 8.30-13.30 Tilmeld
Øvrige datoer Interesseliste
Sted
Beecon, Dybensgade 19, 1071 København
Pris (eks. moms)
Beecon kunder 700 kr.
Ikke-kunde 1.250 kr.
Årsaftale 3.000 kr. (ubegrænset antal)
Hvad siger tidligere deltagere?
“At sætte fokus på PR og markedsføring som tilfældet var ved dette seminar, kan have stor betydning for min virksomhed, og mon ikke også der var andre ejerledere der tog noget brugbart med hjem fra seminaret.”
- Ejerleder
“Super spændende seminar, der satte nogle gode tanker igang”
- Ejerleder
Kort om dagens værter og specialister
Camilia Soltani Østergaard
Camilia er medie - og strategikonsulent i Beecon. Hendes speciale er strategisk kommunikation og PR, der bygger på sin fortid med nogle af de største mastodonter i mediebranchen. Børsen, Ekstra Bladet, DR og Viaplay er nogle af hendes forhenværende kunder og arbejdsgivere. Hun har både arbejdet som journalist og med branded content for små og store virksomheder.
I dette seminar vil Camilia bringe sin viden og erfaringer indenfor mediestrategi på spil og give konkrete værktøjer til mere mediesynlighed for SMV'er.
10 + års erfaring i mediebranchen
Uddannet journalist med speciale i performance design (formidling og kreative udviklingsprocesser)
Tilmelding
Bemærk: Grundet begrænsede pladser, tillader vi os fuld opkrævning af seminarets pris ved afmelding senere end 7 dage før afholdelse. For gratis seminarer gælder ligeledes et no-show gebyr på 995,- eks. moms for afmeldinger af senere end 7 dage før afholdelse.